Monday, July 18, 2011

T.I.D.U.R

at 7:37 AM


Harini.... aku bangun pukul 10 lebih kot...pastu smbung tidur pukul 12... pastu..bangun pukul 3ptg...sambung tidur sampai pukul 6:30ptg... ini sebab...migrain r...bukan sebab pemalas... :)...tapi masih x baik lagi sakit kepala ni.. :(

cakap pasal tidur nie.... aku bolehlah dikategorikan sebagai kuat tidur.. hihihiihihi... kalau time cuti solat... aku boleh tidur.. dari balik kerja kul 5 petang tue.. sampailah keesokan pagi ...time nak pergi kerja semula ,baru aku bangun... (ini rekod tidur paling lamer yang pernah aku buat...& banyak kali juga r aku buat ).... hehehehe


masa kat MRSM dulu... aku pernah sanggup xnak pergi turun makan sebab nak tidur.. terutama hari sabtu lepas waktu prep.. mmg balik2 jek dari prep ak terus balik bilik dan tidur....

pada aku...selagi kita ada peluang untuk tidur...haruslah kita tidur.. tapi jangan r pulak time busy2..banyak kerja yang perlu disiapkan...time tue plak nk g tidur...sambil mengabaikan tanggungjawab... !!!


tapi...tidur yang paling xnikmat dalam hidup adalah seperti dalam gambar ni...

Serius!! ak pernah mengalaminya...masa kerja jadi programmer dulu... Ish...time tidur tue..aku boleh lagi termimpi2 coding2 yang aku kena buat.. huh!! mmg xda maknayer tidur itu..

OK sekian..

goodnight :)

0 comments:

 

terbangTinggi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device