Monday, August 15, 2011

Bonus Raya.. usahlah mengeluh..

at 7:45 PM

Walauapa jua keadaan....kita perlu bersyukur... :)

kalau masih mengeluh dapat bonus siket saje.... Ingatlah...ada yg xdapat merasa bonus pon...
Kalau masih mengeluh xdapat bonus... Ingatlah...ada yg xdapat gaji pon..
Kalau masih mengeluh xda dapat gaji pon.... Ingatlah.. ada yg xda kelayakan pon nk apply mana2 kerja yang best...
Kalau masih mengeluh xda kelayakan nak apply kerja.. Ingatlah..ada yang tiada kudrat mahu bergerak mencari kerja....


ada yang tersirat sebenarnyer tue..: Allah bagi kita bonus.. bonus..dalam menguji tahap kesabaran dan ketabahan kita... :) so bersyukurlah ...


p/s:: saya rasa...memang suatu tindakan yang wajar saya tidak menceburi bidang sastera.. mesti nangis cikgu-cikgu dan pensyarah saya jika baca ayat2 dlm blog ini...

2 comments:

Unknown on August 16, 2011 at 6:46 AM said...

menyesalnye aku bace smpai post script!!!!

--k e c h i k-- on August 17, 2011 at 8:48 AM said...

uit..maksud ak kat ctu....diorg nangis sebab sedey tgk ayt aku... wei..ak xpndi r bab2 ayat2 nie... mcm huru-hara blog ak kn??

 

terbangTinggi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device