Thursday, August 12, 2010

kenapa Kita Sedih

at 10:46 PM



kenapa kita sedih?? kenapa awak sedih?? kenapa dier sedih??

tiada seorang pon dalam dunia nie yg suka akan kesedihan... saya, kamu, dia, awak tentu x nak ada rasa sedih..

kita mesti ingat ni..

xkan ader mati klu xda hidup..
xkan ader saket klu xda sihat..
xkan ader lapar klu xda kenyang..
xkan ader sedih klu xda gembira..

kita rasa sedih sebab kita pernah rasa gembira..
kita rasa sedih sebab gembira itu xda pada waktu kiter sedih.
kiter rasa sedih biler gembira kita hilang..
saya sedih bila saya sorang2...

mana pergi gembira??
kegembiraan akan wujud jika kita tidak pikirkan akan kesedihan...
gembira wujud bila kiter bersyukur..
gembira wujud biler..kita pikir..'argh..biar ia berlalu..kejap jek nie'


saya sedih bila saya sorang2...

1 comments:

Unknown on August 13, 2010 at 6:32 AM said...

saya sedih sebab xdpt pos ladybug awak td...beriye2 je ak pi pejabat post tau X!!! sengeh2 org tuh kate "kami xsediakan kotak..awak kene sediakan sendiri"...hmm..jawabnye gune tin biskut la daia...

 

terbangTinggi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device