Thursday, August 19, 2010

Yang Sempurna

at 11:37 PM

aku suker lagu nie... mo dikongsi sama video klip dier tp..time nie ak pki talian schoolnet..so, semua website hiburan telah diblock.. pling2 ak suker part yg ak highlightkn waner pink.. sampai ak cut part tue utk jadi ringtone utk msg..... ('',)

Kawlah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah tuhan yang sempurnakanku

Bila kaw jauh Align CenterAku selalu rindu
Bila kaw ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menerangi sunyi di hatimu

Bila kaw jauh
Aku selalu rindu
Bila kaw ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

2 comments:

Unknown on August 20, 2010 at 7:56 AM said...

thankx daia...
alhamdulillah...syukur pd tuhan ada lagu ni pengubat rindu ko kat aku...

--k e c h i k-- on August 22, 2010 at 8:46 PM said...

erk.... tiada kaitan eh...

 

terbangTinggi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device