Saturday, December 31, 2011

hey,, 2012..nice to meet you...

at 8:30 AM
org kater.. bila kita berpikiran negative..di awal pagi. maka. kita akan negativelah sepanjang hari..
bila kita sudah rase bermalas-malasan bila hari isnin..maka...sepanjang minggulah kita akan bermalas-malasan..

so.. untuk 2012 ni.. jom kita melangkah dengan semangatnya!!!

dengan rela hati..aku mo say good bye pada 2011.. :D

2012 nie...
aku mo membahagiakan diri dengan apa yang aku suka...dan org sekeliling suka..
gadjet::aku mo beli satu tablet!!
kerjaya::ak mo jadi paling expert (at least satu perkara..) dalam department aku.
poya-poya:: passport aku mesti ada cop imegresen Thai..atau paling tidak S'pore..
displin :: ak xmo kalut g kerja.. tido mesti cukup + selesa..
aktvt sosial :: kurangkan post di FB..lebihkan di blog...
jodoh:: hehhehe..ajal maut..jodoh pertemuan ..di tangan Allah..


wokey..oleh kerana salah satu azam..tido mesti cukup..maka.. ak mo berhenti di sini..gudnite..

semoga kehiduapan kita lebih bermakna + berjaya pada tahun 2012 ini..Insy'Allah..

Amin..

1 comments:

Lia on December 31, 2011 at 8:54 PM said...

i lovvveeeeeeeeee this entryyyy!!!! like x1000!! good lucckkk daiaa!! chaiyoo..chaiyoo.. 2012 mesti lagi best dr 2012.. :D aku pun ada perasaan sama, kurangkan fb, lebihkan blog..ngeee~~~

 

terbangTinggi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device