Wednesday, April 25, 2012

Gagahkah Aku???

at 5:48 AM

Kekadang aku rasa , aku cukup gagah untuk harungi kehidupan ini,
Kekadang aku rasa, sangat lemah untuk  mengharungi kehidupan..
Kekadang aku rasa, kuatnya dugaan hidup ini,
Kekadang aku rasa, masih ada lagi orang menerima dugaan hidup & aku bersyukur Cuma di timpa dugaan yang kecil.
Kekadang aku rasa, aku malas mo fikir masalah yang datang, tapi rupa-rupanya…aku masih berfikir lagi….
Pasang surut perasaan ini, semuanya bergantung pada diri kita sendiri..& orang2 sekeliling kita yang sentiasa memberi sokongan dalam kehidupan kita.. Yang Penting Kita Mengadu Pada Allah Yang Satu

THANK YOU KAMU SEMUA… :)

1 comments:

Lia on April 25, 2012 at 9:31 AM said...

huhhh. Betul tu daia. Dugaan hidup ni takkan berhenti datang. KIta la yang kena berubah supaya kita boleh tenang dengan apa2 yang datang. Sama2 la kita cari ketenangan tu k.. huhu

 

terbangTinggi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device