Wednesday, April 25, 2012

I hate this feeling!!!

at 6:14 AM

Aku dah lama dah hilangkan perasaan ni..
Hampir 7 Bulan aku berusaha sungguh2…dan hampir Berjayalah juga usaha2 yang aku usahakan..
Tetiber satu malam…time sedap2 aku tidur… bunyi msg.. puas aku cuba ingatkan..mcm familiar jek no nie…  dari gaya msg + no yg ingat2 lupa…. Aku tau dah saper yang send!!!!!!!!!! (walaupon ak dah delete dah no tue)
Serius!!!! Aku rasa sangat MARAH +KECIK HATI+semua perasaan yang Negative r….
Tp…xpa…ada banyak lagi urusan yang perlu aku uruskan ….
Pastu, selang beberapa hari, aku on YM yang dh berkurun aku x online.. ADOI…ada plak Buzz from makhluk tue…

Huh!!! Serius aku xsuka perasaan nie… Rasa Marah datang lagi…
Aku xmo marah pada sesaper…aku xmo marah pada diri sendiri juga…. Dan sekarang aku rasa, ak perlu berusaha semula untuk lupakan rasa itu..seolah2 tak ada apa yang terjadi..

Sorry r GEMOK.. Aku belum bersedia nak berhubung dengan kamu…

1 comments:

Lia on April 25, 2012 at 9:28 AM said...

erkkk..apasal dia contact? Kacau hidup jak. daia. kuatkan semangat kamu..U can do it bebeh! Jangan di layan perasaan tu..buang sejauhhhhhhhhhh yg ko mampu ok. Aku tau ko mampu buang sampai sejauh planet marikh.

 

terbangTinggi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device